5:e dagen

Tänk att jag har varit utan mina cigaretter i 5dagar! Jag tycker att jag är enormt duktig. Jag är fortfarande väldigt röksugen och det är värst efter maten. Men det ska gå! Det är många som stöttar mej. En lite ängel som stöttar mej är Ebba som är ca 2.5 år, vilken underbar människa, så liten men så mycket klokare än mej! Hon säger till mej att jag inte får röka, och ja, det är klart att man lyssna på henne då! En annan som har stöttat mej mycket är en människa som jag egentligen inte känner så väl och som jag träffade av en slump, men jag är väldigt  glad att jag gjorde det. Han har stöttat mej varje dag och det uppskattar väldigt mycket. Han verkar vara en härlig och omtänksam människa.
En som jag blev lite besviken på i går är en av mina närmsta vänner som hälsade på, och som frågade flera gånger om vi skulle gå ut och röka, varför uppmuntra någon att röka när man kämpar med att sluta? Det är väll bättre att stötta!


Tack alla!

Kommentarer
Postat av: malin Nylund

du är skitduktig!!! kämpa på nu och tänk ut nått riktigt kul att göra för pengarna du sparar in på cigg =)

2009-04-03 @ 18:17:20
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/
Postat av: jonas

duktig flicka



// Alla ska sluta

2009-04-05 @ 22:42:07
URL: http://akuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0