Att sitta gränsle på en manlighet...

Jo, det stämmer, ni läste rätt! Idag luftade jag den lånade Yamaha nytron. Eftersom att jag är fast vid ski-doo och lynx så var jag ganska tveksam om jag skulle gilla denna skoter mycket. När vi var på väg upp på fjället så tyckte jag att den var spårkänslig, men med tanke på hur skoterleden var så är nog alla skotrar det. Väl uppe på bättre led så tryckte vi på lite och jag blev glatt överraskad av denna maskin. Kankse lite för mycket för mig, men det var otroligt skoj. Skidlyft var inga problem och att köra ifrån grabbarna vara inga problem...  Men jag tror att den är lite för stor, lite för maffig och lite för mäktig för mig, men otroligt skoj! Mina armar värker men det är värt varenda lilla värk. Jag är oerhört tacksam över att den trevliga mannen lånade ut sin skoter till mig.
Med tanke på att jag hade kramp i magen och feber under våran tripp så var jag helt slut när vi kom hem, att vara ensam tjej (som inte har kört skoter på 2år) bland 6st gasglada grabbar är inte lätt alla gånger.



Hela gänget på fjället


En trevlig leksak


En slut sjukling som sover efter en underbar skotertur

Att sitta gränsle på en manlighet kan vara ljuvligt på fjället i solsken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0