En fredagskväll med dåligt samvete..

Igår var det bowlingkväll med middag. Efter några timmar på olearys bowling så gick vi vidare till många olika ställen. Efter några cider och dooleys så gick det inte att hålla sig ifrån rökningen, ja det är sant, jag rökte två cigg och jag njöt varje sekund! Det var en både ljuvlig och skamlig känsla som for igenom kroppen. Efter ett tag fick jag dåligt samvete eftersom att jag vet att vissa tror på att jag ska klara det rökfria livet. Jag vill inte göra någon besviken och allra helst inte mig själv. Nu är det nya tag igen och det som är bra är att jag inte är röksugen. Kanske behövdes en liten feströkning. Men i övrigt så var det en trevlig kväll med trevligt sällskap. Men jag kommer aldrig mera att gå ut på en fredagkväll, det var lite för ungt folk ute för min smak. Att gå på en pub och sedan åka hem, det kan jag göra, men inte att ha en helkväll ute, då får det bli på en lördag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0