En slapp dag i fjällen

Kan man börja med en cider klockan 12.00 på en måndag? Jo, inga problem! När man sitter i värmen och njuter av ledigheten så är det lätt till att glömma bort både tid och dag. Det slutade med att vi inväntade after skii och där fortsatte partyt. Det var ett jätte bra band som spelade, dom heter två backar läsk och spelar mycket runt om i landet. Det var mycket fart och fläkt så tillslut så kom partypinglan fram... igen... jag hamnade dansande på stolen när dom spelade gammla godingar. Jag ångrar mig lite nu eftersom att jag fick lägga mig och vila  lite när jag kom hem till lägenheten, när man sedan vaknar så känner man sig lite bakfull. Jag brukar alltid ha en dag i fjällen när jag dricker och inte tänker mig för riktigt, den dagen blev idag. Men vad gör det egentligen? Jag blir bara gladare och ärligare så det är ingen större skada skedd, men ändå så känns det lite syndigt att dricka alkohol på dagtid. Om man kikar på facebook så ser man mest bilder när jag dricker mjölkdrink men det är inte så ofta som man kan tro. Egentligen så är jag ganska lugn. Men med tanke på att jag inte gillar att vara med på foton så blir det oftast att jag fastnar då jag är på fest. Jag är nog en typiskt hemmatjej som gillar att mysa och känna mig trygg. Ja, jag är 31 år och pensionär!
Nu måste jag vila bort min huvudvärk för att vara pigg i morgon när jag ska ut och lufta den trevliga mannens skoter... appropå honom, så hoppas jag att jag får besök på torsdag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0