En trevlig middag med tjejerna

Gud vad det är skoj att planera för en riktigt mysig tjejmiddag! En av dom som är bjudna tillverkar smycken, så kanske det blir ett litet smyckesparty samtidigt! Hon gör så fina smycken, hon är min favorit designer efter Efva Attling. Jag hoppas att dom som jag bjuder kan komma, och jag lovar att det blir inget jobbsnack även fast vi blir ett gäng växelhäxor. Nu blir det skvaller om allt annat som är typiskt för en tjejmiddag! Och givetvis vin! Jag tror att en mysig middag med lite party behövs för att tänka på något annat än den gråa vardagen. Här ska det planeras så att vi brudar får en riktig toppenkväll för det är vi värd!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va kul det ska bli. Ska verkligen se till att jag kan komma då! L Ä N G T A R!!! Men du...du kan väl inte jämföra mig med Efva Attling...det är LJUSÅR!!! Själv äger jag inte ens ett smycke av henne. suck Kram kram

2009-04-11 @ 22:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0