Jo, det blir bättre

Kan man bli friskare när man får en trevlig överraskning? Ja, jag blev nog det idag. Jag låg hela igår kväll, i natt och idag på förmiddan med feberfrossa och illamående. Men vid lunchtid så fick jag ett trevligt sms och allt kändes bättre. Imorgon så får jag besök här uppe i fjällvärlden! Jag mår fortfarande inte bra men jag är på bättringsvägen. Efter att ha legat halva dagen så kom vi på att vi skulle ta skotrarna upp på svansjön, även småttingarna packades in i en skoterkälke. Det blev en väldigt lugn tur för mig och egentligen så borde jag ha stannat kvar i lägenheten.
Det har varit två alkoholfria dagar för min del, det brukar vara ganska ovanligt här eftersom det ofta händer att det blir ett glas vin till maten eller en iskall cider i solen, men jag kurrerar hellre så att jag är pigg i morgon! Men med tanke på att jag har hunnit att dansat på stolarna redan så kan jag nog ta det lugnt resten av veckan!




Jag trivs fortfarande med skotern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0