Mina tre små änglar

Ni fyller mitt hjärta med massor av kärlek. Utan er i mitt liv så skulle det vara otroligt tomt. Att höra era underbara skratt, att se dom underbara små människorna springa omkring med massor av energi. Att träffas och få en stor björnkram kan förgylla en hel dag så att man gå i något slags mysrus. Med er kan man bara vara... man behöver bara finnas till eftersom att ni inte bry er om så mycket förutom sällskapet. Även fast man vet att ni inte riktigt kan innebörden av ord så gör ni så att man smälter och bli tårögd ibland. Som när lilla Ebba 2år kommer fram och säger: Jag älskar dej Jessca. Tårarna var nära, och hade jag varit själv så skulle jag ha snyftat av lycka länge.... Jag tror inte att det går att förklara min kärlek till er för den är så otroligt stor. Jag får höra att jag skämmer bort er, men det bryr jag mig inte om.
Min saknad för ett eget barn är stor och jag hoppas att den lyckliga dagen kommer till mig någongång. Att jag får vara den som får hålla sitt eget nyfödda barn i famnen och bara känna lyckan av att just jag är delaktig till att ett nytt liv har kommit till världen. Kanske har jag hoppats för mycket de senaste åren så att jag har börjat att ge upp lite, men hoppet finns ju som alltid hos mig.
Men även om jag en dag får chansen att bilda en egen familj så kommer alltid mina tre gudbarn att vara en del av mitt liv, för jag vill inte ha ett liv utan dom.

Signe, Ebba och Amanda ni är mina tre små änglar, jag är en stolt gudmor som älskar er oerhört mycket


Signe som är min systerdotter


Ebba och Amanda som är min bästa väns döttrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0