Rökfri och röksugen

Att vara rökfri i 3 veckor är mer än vad många trodde att jag skulle klara, men jag har lyckats och jag kommer att lyckas många veckor till. Just nu är jag sjuk. Jag har ont i halsen, snorig och hostig. Det gör att jag blir sugen på en john silver med filter, som är stark och som gör det gött i halsen men jag står emot.... jobbigt men det går. Istället för att åka till affären och köpa cigg så köpte jag en halv liter hallonsorbet som jag kyler ner min hals med. Så nu sitter jag med en svidande näsa som jag har smörjt in med helosansalva, ett paket sorbet, en mysig hund, snorpapper och ett par fula byxor... ja, det är tur att ingen ser mig.
När man ligger i soffan och är sjuk så är det ganska skönt att vara själv för att slippa bry sig samtidigt som man vill att någon ska vara i närheten och pyssla om en.
Idag orkar jag inte att skriva om mina funderingar, så jag laddar upp till ett senare tillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0