Sista dagen i fjällen

När man ine har skrivit i bloggen på några dagar så borde man ha mycket att berätta... men jag har mest känt mig hängig så jag har inte gjort så mycket förutom att bara varit ledig och myst omkring.
Idag skall jag åka hem och jag känner att det ska bli tråkigt men samtidigt skönt.  Tråkigt att behöva komma hem till vardagen och skönt att komma hem till vardagen....
Jag berättade för ett tag sedan att jag skulle bestämma mig angående hur jag ska göra med Hobbe, jag har kommit fram till ett beslut. Det är att det skulle vara otroligt skönt att kunna få tänka på bara mig själv och slippa att ha hund, men han betyder för mycket för mig. Jag kan inte vara så egoistisk att jag bara ska tänka på mig, så han ska få leva sina sista år utan förkortning. Min underbara (men bortskämda) hund.
I torsdags så kom den trevliga mannen hit och han är fortfarande kvar. Med tanke på att han känner syrrans sambo och ett annat sällskap här så blev det inte så stelt. Men jag tycker lite synd om honom för att jag har varit lite tråkig och sjuk.

I mitt huvud så snurrar många tankar om mycket nu men inget som jag hinner att ta upp nu eftersom att packning och hemfärd väntar.



Nu är det slut på den härliga tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0