Visa mig ett tecken, och jag blir glad!

Kunde inte låta bli, måste få ett tecken för längtan är stor, måste få veta.... få veta om det är på gång. Det som jag har längtat till, det som får mig glad. Jag har sökt men jag hittade inget av de där stora tecknen... än... men jag ska söka vidare... för någonstans måste det visa sig.
Av någon anledning så har ag blivit förtjust i Lykke Li och hennes musik, jag brukar inte gilla den sortens musik men hennes röst är härlig och hon har en sån enorm känsla. Det är mycket smärta i rösten.
Jag spelar en av hennes låtar... och längtar vidare

Snälla våren, visa mig ett tecken, och jag blir glad!






Knopparna har inte börjat att visa sig, men det kommer nog strax!


Kommentarer
Postat av: malin Nylund

haha, ja det vore toppen att ha en egen tvätterska..men tyvärr jessica, inte ens vid 25 års ålder kan man dumpa tvätten hos morsan =) men gud va kul..jag är tok sugen..jag blir alltid det då det gått lite för många månader sen den sista tatueringen =)...men jag väntar nog till hösten..kostar ju lite åxå,...vad ska du göra då?? jag kräver bilder i bloggen sen!

2009-04-04 @ 15:44:22
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0