Äntligen snö igen

Att det är vitt ute gör mig på så mycket bättre humör. Som bortblåst är dessa svart kvällar, skitig bil, halka och lerig hund. Nu väntar mycket mys, snö, brasa och tända ljus! Kan det bli bättre? Nä..
Jag hoppas att det kommer massor av mera snö så att jag kan göra snöänglar med mina gudbarn, å vad jag saknar dessa kryp, jag har inte träffat Ebba och Amanda på en evighet känns det som. Signe träffade jag i helgen och det var mysigt.

Mamma fick rätt angående min mini julblommor. Hon trodde att jag skulle ta ihjäl de små vackra blommorna och hon fick rätt. Jag glömde bort dom. Plus att dom står på kaminen och jag eldade med dessa stående precis där varmluften kommer ut... mindre smart drag av mig...



Se så det kan bli!

I morse mådde mr A illa och var lite yr... stackars min favoritkille. Jag tänkte fråga om han var gravid men kom på att det kanske inte var rätt läge för skämt :-)
Nu blir det en jobbig period där våra tider krockar så att vi inte kan träffas på flera dagar igen, inte förrän på fredag. Kanske en middag på onsdagen om han mår bättre.

Jag saknar honom redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0