Det är nära nu..

Min dag började med ett extra skift. Nog för att jag ångrade mig när larmet pep 05:00 men när skiftet var över så kändes det skönt med lite extra klirr i kassan.
Efter jobbet så var det dags för en lunch tillsammans med mr A på canton sedan bar det av till Birsta som resten av Sundsvall. Jag fattar inte vart allt folk kommer ifrån eller vart vissa lärde sig att köra bil.
Nu har jag bara två klappar kvar att inhandla och jag vet redan vad jag ska köpa så det känns jätte skönt. I morgon är det äntligen färdigt och jag känner ingen stress.

Propparna håller, det är plogat och röksuget känns lite dämpat. Härliga tider!

Det är nära till julen... jag hoppas att den blir mysig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0