Min ängel

Natten var rolig, jag vaknade av en helt sjuk dröm...
Jag och Anneli kom på att vi inte ville bo så långt utanför staden så vi beslutade att flytta ganska centralt. Grejen var den att lägenheten redan var upptagen, av Anton! När Anton var på jobbet så flyttade vi in, jag, Anneli, barn och hund. När han kom hem så var det fullt hus och han såg mäkta förvånad ut. När jag berättar det här så låter det inte så roligt men i natt när jag vaknade så låg jag och skrattade för mig själv.... stackars Anton fick helt plötsligt en stor familj...

I dag är det den 3 december och jag kan inte låta bli att tänka tillbaka på det som hände just den här dagen för 6 år sedan. Det känns sorgligt, tomt och kallt samtidigt som att det ganska känns bra. Den här dagen för sex år sedan är fortfarande den jobbigaste i mitt liv och saknade är stor.
Du fanns där men försvann så fort. Ett liv släktes med komplikationer och världen kändes grym. Jag hoppas att du har det bra där du är nu och kikar ner på mig ibland.
Det har gått många år men jag tror inte att jag någonsin kommer att komma över dig, du finns alltid i mitt hjärta och det gör fortfarande ont. Jag kan inte tänka på dig utan att få en tår som sakta åker ned för min kind.

Jag saknar dig, min lilla ängel...




Kommentarer
Postat av: Anton

Hahaha!! Fan vilken knäpp dröm! Men visst skulle jag inte ha något emot att ni flyttar in:-) Men jag skulle bli lite lätt chockad om ni inte sa något innan.

2009-12-06 @ 23:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0