För godtrogen?

Felet med mig är att jag tror det bästa om alla människor som jag träffar. Jag tror att alla är ärlig och snälla. Idag fick jag lära mig att det finns fula, oärliga människor som ljuger mig rakt upp i ansiktet... för andra gången!! Denna människa har förlorat mitt förtroende totalt och så lär det förbli. Hur kan man ha samvete att hitta på en historia, berätta den och låta trovärdig? Hur kan man ha samvete till detta???
Är det något som jag har svårt för så är det oärliga, falska, långsura och orättvisa människor. Denna människa uppfyllde två av dessa idag...

Jaja nu orkar jag inte att lägga ner mer energi på detta...

Min dag började lite knepigt eftersom att jag försov mig. Jag får riktig panik när det blir så. Jag var snabb måste jag säga. Ifrån att ligga i sängen till att sitta på jobbet så tog det 40 minuter. Jag hann att gå med Hobbe, göra mig färdig och köra hemifrån till jobbet... inte illa Höglinskan!
När jag sprang ut med Hobbe så fick jag en chock.. det var snuskigt kallt ute. När man snorar till och näsborrarna fastnar, då är det fasen kallt!! Nu är det dags att ta fram ALLA varma kläder.

Väl hemma efter en dag på jobbet så var det dags för min och Hobbes traditionella mysjulpyntardag.. Fram med Carolas julskiva, tomtar, glögg och ljus. Till min förskräckelse så hittade jag inte en av mina favorit tomtar. Den som jag har gjort själv när jag var liten. (väldigt liten om man kollar på tomtens utseende) Efter mycket letande så hittade jag henne, som jag lagt på ett säkert ställe.

I morgon blir det fackligt arbete och fredagsmyyyys med mr A. Vi ska ta fram min gran och klä den tillsammans. Riktigt mysigt. I alla år har jag stått ensammen vid denna gran så det ska bli så trevligt att få göra det tillsammans med min underbara kille.


Made by Jessie


Så här måste man vara klädd för att nästan stå ut med kylan

Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Du måst ha sett i en kristallkula när du var liten; tomten är ju en kopia av dig! Kolla in mössan, håret och leendet! :D

2009-12-18 @ 18:37:51
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0