Fredag

Det vankas idolfinal och jag sitter laddad! Jag är lite klyven på vem jag vill skall vinna men jag tror att det lutar lite lite mera åt Calle. Jag tycker att han har vuxigt mest och har fått kämpat mest under den här tiden.

Jag läste i aftonbladet idag att det skall bli kallt.... väldigt kallt. Hur ska jag då överleva? Jag som är såååå frysen av mig. Det blir nog till att ta fram mina stora lurviga skor som nästan har längre päls än lilla Hobbe. Dom är både fina och sköna, men hur skall jag klä mig resten av kroppen. Jag kan ju inte direkt gå med mina skoterkläder på mig hela dagarna :-) Åååå vad jag saknar min skoter.....

Nä nu är det åter till tv:n för att sitta nervöst och kika...

På återseende mina vänner!

Och du... Carina.... du får fråga mig saker även fast dom är privata ;-) Vi har ju dock kännt varandra i 9 år snart och du vet ju att du inte blir fri mig så lätt! Ses till veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0