Julmys

Idag var det dags för lite julfirande med Anneli och hennes barn. Vi är inte så traditionella av oss. Ingen julmat och ingen tomte. Men mys och glädje fanns det gott om, och det är väll huvudsaken?!

Som vanligt så blev jag jätte glad över mina fina julklappar. En knivvässare och presentkort på perssons, bra tajmat eftersom att jag skall till frissan i morgon. Det såg ut som att alla tre blev glada över sina julklappar som dom fick av mig och Hobbe oxå.

Idag hände det en liten olycka. I morse när jag skulle gå ut med Hobbe så ramlade jag ner för nästan hela min trapp. Fasen vad ont det gjorde. Jag är öm i stjärten, armbågen, benet, revbenet och nacken. Hobbe såg väldigt förvånad ut när jag helt plötsligt låg i en hög i snön. Hoppas att ingen såg.... det lär ju inte ha sett ut som ett nätt litet svanhopp.

Förutom min ömmande kropp så har jag haft en härlig dag. Det känns som att det behövdes efter dessa dagar. Många åmar sig om att ha gått upp i vikt den här julen.. jag har gått ner 2kilo.


julmiddag


Ebba blev "lite" sur när hennes glas stod på fel sida av tallriken. Men hon är ju lika söt iallafall... dockebarnet
          Det syns att det är Hasse som har slagit in detta paket... när jag öppnade det så var det en knivvässare plus några vindruvor som han hade lagt i. Fyndigt Hasse! alltid sjuk humor :-)

paketöppning

Mitt paket :-)

Min bästa vän är ganska sjuk av sig... Men det är därför jag gillar henne och vi har alltid roligt tillsammans.

Amanda vill som vanlig posera vid kameran

Charmtrollet Ebba

Oj vad mycket bilder det blev men det är så svårt att välja ut vilka jag ska lägga ut här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0