Kan jag ha fel?

Hm... måste kanske erkänna att jag har haft fel... Av någon konstig anledning så har jag börjat trivas att sova i stan hos mr A. Det är nära till allt och ett stort plus är att jag kan sova längre på morgonen. Jag trodde inte att jag skulle känna mig bekväm med alla ljud och folk överallt men tydligen så hade jag fel. Jag börjar tycka att det känns som en evighet att åka hem. Jag tror att sällskapet kan spela en stor roll till mitt nytänkande. Det konstiga är att jag sover bättre hos mr A än hemma i min egen säng... jag som trodde att jag var en tjej som gillar att bo lite på landet (förutom ormar,björnar, spindlar och andra småkryp) eftersom att jag har gjort det de senaste åren. När jag flyttade ifrån Stöde så kändes det ganska centralt att bo här... Men jag gillar fortfarande tystnaden, ljudet ifrån sjön och mysiga grannar här.

Ikväll kommer tydligen syrran att vara med på tv. Hon var och shoppade på Ullared i somras medans inspelningarna pågick. Så om ni ser en lång, smal, fnittrande blondin med ett vinglas eller en ganska tom shoppingvagn så är det hon. Vi är inte så lik varandra, jag älskar att shoppa och det gör inte hon. Hon blev lång och smal och det blev inte jag. (kanske kan jag dra ut kroppen lite så vikten fördelar sig bättre) Jag tar inte bara ett glas vin och det gör hon. Jag är en slösare och hon är en sparare... ja listan kan göras lång och ibland önskar jag att jag kunde få lite av hennes egenskaper.

Jaha, då har jag en ny jäkla Herman igen.... men hans liv blir kort här för jag ska nämligen göra honom färdig redan idag... mmm jag fuskar si så där 10 dagar men jag orkar inte att dalta på med en degjäkel en gång till. Men kakan blir väldigt god. Välkommen att smaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0