Mår jag bättre?

 Natten var otroligt jobbig att jobba. det kändes lång och jag hade så mycket funderingar i mitt huvud.

I morse när jag kom hem somnade jag på engång av utmattning. Vilken dag och natt det har varit. Jag har bestämt mig för att nästa år så firar inte jag jul. Då blir det utomlands istället. Jag utsätter mig inte för detta igen.

Idag blir det middag hos mamma. Det ska bli skönt att träffa syrran med familj och mamma och hennes man. En enkel middag med trevliga människor.

I går skrev jag om att jag funderade på att åka till en vän i Stockholm för att slappna av lite, men jag känner att jag har ingen ork att åka ner dit så kvällen lär bli lugn hemma med Hobbe.

Med en dunkande huvudvärk ställer jag mig själv frågan.... Mår jag bättre i dag? Nej, jag tror faktiskt inte det. Två personer har gjort mig mycket besviken på olika sätt och erfarenheten som jag fick igår gör mig ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0