onsdagsmys

Detta var den sista dagen som jag börjar tidigt den här veckan. I morgon har jag sovmorgon till 08:00 och det ska bli så skönt.
Jag har gått som en zombie i tre dagar så ikväll blir det sängen tidigt.

Jag har fortfarande ingen julkänsla alls. Jag kan inte fatta att det snart är julafton och det är grönt ute, det känns inte alls rätt. Jag har inte shoppat julklappar så det kanske är dags att börja med det snart. Nackdelen är att det brukar bli dyrt eftersom att jag hittar så mycket till mig själv oxå. Fördelen är att jag vet vad jag skall köpa till alla så det går fort när jag väl sätter igång.

I morgon är det dags för återigen ett läkarbesök och jag börjar att bli lite nervös. Läkaren skall gå in med någon slags microkamera och kika i min kropp. Kan det vara behagligt??? Förhoppningsvis så blir det den sista undersökningen på ett tag, om allt går som det ska så är min nästa tid om 6 månader.
Jag har bestämt mig för att inte tänka så mycket men ibland är det inte så lätt att bara koppla bort allt....

Min hjärna arbetar lite i smyg på vissa funderingar men jag vill inte ta dessa här så jag behåller dom för mig själv ett bra tag till känns det som.... Ibland så känner jag att jag öppnar mig för mycket här, jag har inget problem med det egentligen eftersom att det är jag och mina känslor. Dom som inte vill läsa om dessa behöver inte. Men det som jag kan bli lite less på är att jag öppnar mig här medans jag inte vet så mycket om vissa andras tankar och funderingar. Ibland kan det kännas som en liten mur....

Ikväll har jag och Hobbe en liten myskväll med glögg och brasa.... det är riktigt mysigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0