Röda corner

Det kryper i kroppen, jag känner mig rastlös och mitt humör är inget som man ska provosera. Jag måste röra på mig, pilla på saker, gå runt, prata i telefonen... fasen Anneli du måste ju svara!! Jag har inte rökt på tre dagar, ganska skönt att känna sig duktig men samtidigt så känns det som att någon jäkel straffar mig. Så fort jag går förbi någon med en cigg i munnen så vill jag bara ta den och springa. Jag känner mig skakig och orolig... vill ha en cigg nu... men som de flesta vet så kan jag vara förbannat envis så jag ska trottsa mig själv med att peka fingret åt mina (underbara) cigg... jag har en kvar i reserv, om det skulle bli akut.... är det akut nu?... nä inte redan... måste kunna säga till mr A att jag har varit duktig idag också... eller ska jag smygröka? nä... hur ska jag då kunna se in i mr A:s underbara ögon och säga att jag har varit duktig?.. nä det går inte... kan inte ljuga för honom... jag står ut ett tag till.... skulle ha haft en boxarpåse... måste avreagera mig... jobbigt läge.. hur länge ska det vara så här...

Jag saknar mina röda corner samtidigt som att jag känner en befrielse....

Fan vad jag är duktig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0