Början på något vackert

Jag blir sakta smekt över mitt ansikte, det känns ljuvligt. Jag känner värmen inom mig sakta växer. En vindpust tar bort  håret ifrån mitt ansikte och jag känner hur stark längtan är. Kläderna faller av och jag uppfylls av värme mot min kropp och jag mår som en liten prinsessa. Kan det vara så här underbart tänker jag i min tysthet och ler lite blygt. Det finns fortfarande något som skymmer den rätta känslan men det går att ignorera tillsvidare. Kan det vara början på något vackert som kommer att hålla i sig ett tag?Jag ligger och bara njuter av situationen och hör någon som flåsar bakom mig.
Hobbe gillar inte solen lika mycket som jag gör.. Men jag hoppas att molnen försvinner och att det blir ljuvligt soligt resten av sommaren.

Idag hittade jag ett klipp ifrån YouTube på en av minna vänners blogg. Helt fantastiskt  och mäktigt så jag måste lägga upp den här oxå.


Kommentarer
Postat av: Johanna M.

Verkligen häftigt med sån där "flashmob" eller vad det kallas. =)



Kolla Aftonbladet, http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/article5511547.ab

2009-07-14 @ 23:01:58
URL: http://mattssonjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0