Härliga sol tittade fram till slut!

Det var helt ljuvligt att vakna och märka att det var kanonväder ute. förmiddagen tillbringade jag på facket för att få undan lite stök. Det var väldigt lugnt och trevligt där.... bara jag jobbade. man får mycket gjort när det inte kommer folk som vill surra.
Väl hemma igen så blev det ligga på gräsmattan, jag fattar inte men jag har alltid en förmåga att somna när jag lägger mig ute. Otroligt skönt och det var tur att jag inte brännde hela ryggen. I morgon hoppas jag på fint väder för att kunna sola framsidan så att jag får en jämn bränna. Jag lyckades även att somna på soffan när jag gick in... jag blir lite för slö när jag har semester. Men när jag vaknade så blev det en trevlig konversation på chatten.... en tanke är fortfarande kvar i huvudet....
Jag blev bjuden på middag av min lilla gulliga moster. Jätte trevligt eftersom att min kusin var där också. Mycket surr och skratt och jag häpnas varje gång jag ser den lilla tarmen äta såååå mycket mat. Helt otroligt.

Idag bokade vi Furuviksresan, det blev 10-11augusti. Det ska bli mysigt (men jobbigt) att umgås med alla mina tre gudbarn under två dagar, plus att det är skoj att kika på alla djuren.
Jag och min lilla vän bestämde även att vi ska försöka att komma iväg på drakbåtsrodden nästa lördag. Håll i hatten, nu är vi på gång igen!!! Den här gången blir det förhoppningsvis ingen boxning, utan bara ha det trevligt och må gott. I like that.

Nä nu skall jag krypa ner i sängen. Imorgon väntas det mera fackligt arbete.


Kommentarer
Postat av: malin

hahahahahahahahahaaa..lilla tarmen, ska det va dennis det haha! fint smeknamn på kusinen ;p

2009-07-30 @ 18:51:10
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0