Kanontisdag och segonsdag

Att sitta hos min underbara hårfrisörska är så härligt, jag känner mig alltid ompysslad och fin när jag går därifrån. Sedan var det dags att åka till min vän som fyllde 30år. Det känns skönt att det är en till som har gått över 30 strecket.
därefter var det dags för att fixa ordning sig för att bege sig till gatufesten. Vi kom ner vid 18 tiden och det var härligt att hitta ett bord i skuggan. Det blev mat, dryck och trevligt sällskap. Det var länge sedan som jag umgicks med det lilla äcklet, min moster och hennes väninna. Det härliga var att jag träffade många som jag kände. Jag blev lite förvånad över att det var så mycket folk på en tisdag. Efter några timmar så var det dags för karaoketävling och uppträdande. Karro och Micke var med i tävlingen och båda var riktigt duktiga. Båda kom till final men tyvärr vet jag inte vilken som vann. Jag hoppas nog på båda.
Göran och hans vänner kom in med båten så när gatufesten stängde så blev det en båtfärd, först till tjuvholmen och sedan hem till Göran. Det känndes bra att träffa honom eftersom att vi inte har setts efter att det tog slut. Vi pratade igenom mycket och jag tror att han blev lite förvånad över att jag pratade om mycket känslor och jag öppnade mig mycket för honom. Jag vet inte hur jag bar mig åt men det bara flöt på. Kanske för att jag kände mig så avslappnad.
Det blev en väldigt lång dag/kväll/natt, jag kom nämligen hem vid tio på förmiddagen och var inte alls pigg. Jag somnade med det samma. Men det var den trevligaste kvällen jag haft på länge....

    
 
Några av oss som var med.

 
Karro och Micke som tävlade i karaoke

  
En båttur i natten

Onsdagen blev en väldigt seg dag som jag sov bort mycket av. Men på eftermiddagen bar det av mot petersvik för en grillning. Jag mådde inte riktigt bra så det blev isvatten för mig.

   

Det blev mycket bilder, men mer kommer att läggas upp på facebook.


Kommentarer
Postat av: Elleonora

Jadu... Micke är verkligen sig själv på scen han :) Riktigt bra faktiskt, men jag tycker tyvärr inte Thomas framträdande var bäst! men men...



Hoppas det är bra annars :)

2009-07-02 @ 14:52:43
URL: http://www.elleonora.wordpress.com
Postat av: malin

gud va kul med bilder!! =) det var thomas som vann...inte den jag hejjade på men nu vet du iaf =) ha det så bra!

2009-07-02 @ 17:51:50
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0