Några dagars summering

I lördags blev det  ganska lugnt och jag hade tur att min mamma och hennes man kom hem i lämplig tid så att Hobbe kunde vara med dom och att jag kunde slappna av riktigt. Jag har lite dåligt samvete för att det blev ett snabbt besök på Amandas stor dag, men jag får ta igen det med en heldag för bara henne och mig. Min lilla prinsessa...
Senare var det dags för en grillning i skönsberg som blev riktigt trevlig. Men vädret var inte med oss till hundra procent så det blev kyligt att sitta ute på kvällen. Efter det så var det dags för gatufesten. Nu har jag konstaterat att det var den sista jag gick på. Jag kände mig nämligen väldigt gammal eftersom att medelåldern måste ha legat på max 25år. Men vi hann lagomt dit för att se Hammerfall, och JA dom var kononbra!  Kvällen var trevlig i största allmänhet men inte mer än så....
Söndagen bestod av slappa och jobba. Jag orkade nämligen inget annat..
Måndag var i vanlig ordning arbete... och slappa....

Semestern börjar att närma sig och den är väldigt efterlängtad. Jag känner att jag behöver vara ledig. Jag har kommit in i en period när mycket känns grått och trist och jag får ingen rätsida på något. Jag känner mest att jag går omkring och yrar på samma ställe och det känns inte bra. Jag känner mig vilsen, tom och bortkommen men jag hoppas att jag kommer på rätt spår igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0