Regnet öser ner...

... och det är så himla tråkigt att sitta inne och inte kunna gå ut i friska luften utan att känna sig som en nerdränkt människa. Hobbe är som bekant långhårig så dammsugaren går varm här hemma. Annars så hade jag haft en sandstrand inne vid det här laget.
Mitt humör och tänkande har inte varit på topp nu på slutet och det blir ju inte bättre av det här vädret. Som tur är så började jag att chatta med en bekant, vi känner inte varandra så väl men på något sätt så får den här människan mig på bra humör. Det känns jätte bra och jag är glad över att lära känna denna trevliga människa. Ett litet samtal kan göra så mycket ibland.
Det har inte hänt så mycket i min för tillfälliga tråkiga vardag så det finns inte så mycket att skriva om. Jo, jag kan berätta att jag är helt inne i ett spel på facebook, farmville, jag fattar inte men jag är helt besatt av att så olika saker och skörda. Så nu förstår alla hur uttråkad jag är!!
Lilla familjen är i furuvik och det känns tomt när dom inte är i närheten. På något sett så ger dom mig trygghet.
Jag börjar att längta mer och mer efter den dag som jag kan bilda familj. Det börjar att kännas som att bäst före datumet är nära nu.. i min planering som jag gjorde när jag var runt 20 så skulle jag vara gift och ha barn nu, det känns som att den planeringen sprack för några år sedan.

Nu sitter jag och väntar på att konstapel Larsson ska komma hit och äta tacos.... börjar att bli hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0