Seg dag

Varför blir man otroligt trött när man går på semester? Är det inte då man ska känna sig avkopplad och bara njuta? Jag har gått som en zombi i två dagar och jäspat. Idag lade jag mig ute på gräset för att vila, det blev inte långvarit eftersom att det började åska och blixtra som bara den.
Senare åkte jag till min vän för att vara barnvakt några timmar. Jag fick dom två trollen att hjälpa mig att städa deras rum och göra fint tills mamma kom hem. Hon blev tacksam och glad. Kan jag underlätta för henne så gör jag alltid det.
När jag väl kom hem så var jag utmattad, när man inte har barn själv och sitter barvakt i 4 timmar så är tankeverksamheten slutkörd så jag somnade ganska fort på soffan.

När jag och Hobbe tog vår kvällspromenad så var jag tvungen att gå in och hämta min trogna vän... kameran. Det var ett så härligt sken ute över sjön, vattnet var helt rosa. Det blev inte ett helt bra foto men det syns lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0