Söndag...

Att jobba hela dagen och sedan gå på fest är inte alltid så lyckat. När klockan var vid 21:00 så kom nämligen mina första jäspningar, och det blev inte bättre. När jag är trött så känner jag mig fruktansvärt tråkig plus att jag tycker att allt är tråkigt. Det var ett bra beslut att åka hem redan vid 01 och jag tyckte att det var lite synd att jag inte kom på idén tidigare.
Ibland känns det som att jag inte gillar riktigt samma saker som mina vänner. Visst är det härligt när folk är duktiga på att spela gitarr och sjönga, men inte en hel kväll. Jag gillar hellre att sitta och äta gott, mysa,surra och ha lite bakgrundsmusik och bara må gott. Av det gäng som jag brukar vara ute med så verkar det bara vara jag som är så vilket är lite tråkigt. Visst är det skoj med allsång, gitarr och sånt men inte hela fester och jämt..... gud vad jag känner mig tråkig...
Jag skulle ha varit ledig idag men det fattas folk på mitt jobb så min arbetstid i dag är 22-06. phu hur ska det gå? Jag som inte har arbetat nattskift på evigheter. Jag har förberett en liten picknickpåse att ta med som består av melon, jordgubbar och körsbär... och en leverpastejsmörgås! Just nu känns det som att det ska bli ganska mysigt att krypa ner i arbetsstolen och ta på mig filten och ta fram frukten...

Idag har jag känt mig avslappnad och lugn... kanske är det tanken på att semestern är väldigt nära eller så är det att jag försöker att intala mig själv på att jag inte behöver göra allt på samma gång och att jag sätta mig själv först och inte andra. Det är ju iallafall mitt liv så då borde väll jag vara huvudpersonen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0