Blandade känslor

Ska man ha dåligt samvete för att man går den väg som är bäst för sig själv? Igår gjorde jag en människa kanske lite ledsen och besviken. Jag avslutade en dejtning som har varat ett tag. Jag kände att jag tyckte att det var för komplicerat och att det analyserades för mycket. En stor del till att det blev så här är också är att jag inte har kommit över han med det underbara leendet än. Han finns fortfarande i mina tankar och det gör att jag inte kan ge någon annan en ärlig chans. Jag har funderat mycket på om jag vill släppa han ur mina tankar? Hoppas jag fortfarande? Jag vet faktiskt inte. Men det jag vet är att jag var otroligt kär i honom och det försvinner inte bara på någon månad. Jag fastnade för honom första gången jag såg han och det var många år sedan så att glömma och gå vidare tar nog en stund.
Nu ska jag vara singel i sommar och bara njuta och må gott. Ta dagen som den kommer...

Idag jobbar jag 6-16 och sedan är det dags att åka till en vän som fyller år. Det skulle bli grillparty men som vädret ser så blev det beslutat att det bara blir party och det fungerar kanon det med. Jag tror att det blir en trevlig kväll som det alltid har en förmåga att bli!

Kommentarer
Postat av: Johan Wallin

och vem är denna kille med det underbara leendet?

NYFIKEN!!!!

2009-07-15 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0