Vill både äta kakan och ha den kvar.

Tanken var att jag skulle åka in på facket och göra lite småpyssel men tyvärr så var det så skönt i sängen att jag somnade om. Min vän ringde innan lunch så vi beslutade att åka och shoppa, luncha och umgås istället. Det var riktigt trevligt. Hennes barn, helst den yngsta hade mycket myror i brallan så det var inte en lugn stund. Men dom är underbara iallfall så det gjorde inte så mycket förutom att jag blev utmattad.
Eftersom att jag ska upp tidigt för att jobba så blev det en mysig hemmakväll med hunden.
Jag läser en kanonbok som är den sista i fem delar. Jag kan knappt vara utan den men jag vill inte läsa slut på den heller eftersom att jag vet att det inte finns någon fortsättning. Taskigt läge... Lotta Thell är verkligen bra.




Jag beslutade mig för att äta upp kladdkakan och ha boken kvar ett tag till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0