Äntligen sommar!!

Solen skiner, luften är härligt varm och man mår gott. Är sommaren här för att stanna den här gången? Jag hoppas verkligen det. Efter att ha slutat jobba kl 15:00 så bar det av hemåt. Jag var trött eftersom att jag steg upp kl 04:30 så det blev en skvallerblaska ute i solen. Hur härligt som helst! När jag blev less på solen, ja jag blev faktiskt det, så väntade lite pyssel och stök inne. Jag var ute och borstade Hobbe ca 19:30 och det var fortfarande hur varmt som helst. Hade jag varit piggare så skulle jag ha låtit lillkroppen badat men det tar så lång tid innan han torkar. Han får ta några dopp i helgen istället, och vem vet, jag kanske gör honom sällskap.
Hobbes nos har läkt riktigt bra och han är snart hel igen, mitt lillhjärta.

Min tankeverksamhet är i full gång och jag har otroligt mycket funderingar på både det ena och det andra. Jag känner att jag måste reda ut lite av dom innan jag lättar mitt lilla hjärta här....  men just nu känns vissa saker lite småjobbiga..



Snart är doggen helt lagad



svullnaden har gått ner bra, bara en liten bula kvar...


Kommentarer
Postat av: Elleonora

Nemen... LillHobbä då! Huuua! Lillsötisen då!

2009-07-02 @ 14:56:53
URL: http://www.elleonora.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0