En stolt moster.

Efter att ha jobbat 5-13 så var jag och hämtade min systerdotter på dagis. Alltså man blir ju tokigt glad av dom små trollen! Så fort hon ser mig så kommer hon springande för att ge mig en bamsekram så att jag håller på att trilla i backen. Vi plockade blommor hela vägen hem och jag blev glatt överraskad av att hon var så lättsam när hennes mamma inte var med. Det är första gången som hon var med mig och jag blev glad att det gick så lätt. Vi byggde lite lego, åt glass och öppnade presenter som jag hade köpt i Tallin. När syrran kom hem så åt vi och umgicks lite men det blev dags för mig att åka hem. Jag skulle inte få åka utan att ta med henne, jag blir ju så rörd och skulle jag inte ha jobbat inatt så hade jag stannat kvar på en myskväll. Men det var bara att åka hem, göra Signe besviken och hoppa ner i sängen för att vila inför mitt andra pass på en dag. Känns tungt men det är bara att bita ihop. Min underbar vän erbjöd sig att ta Hobbe under natten och morgondagen så att jag får sova ut ordentligt. Vad skulle jag göra utan mina underbara vänner?

Jag är en stolt moster och gudmorsa till tre underbara små prinsessor. Vet inte vad jag skulle göra utan dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0