En tråkig onsdag

Att stiga upp och börja jobba klockan 05:00 och vara sjuk är inget att föreslå. Jag orkade inte med en hel arbetsdag så jag åkte hem klockan 10:00. Efter att ha legat och kurrerat i 4 timmar med en härlig djup sömn så väcktes jag av ett trevligt telefonsamtal.
Efter att ha hasat runt hemma i min flanellpyamas och håret rakt ut så bestämde jag mig för att gå med Hobbe. Tack gode gud för det!! För när jag kom tillbaka hem så hörde jag hur en motorcyckel komma, ja det var tur att jag hann att byta om och sätta upp håret för där kom han.... han som hade köpt blommor för att jag var sjuk. En otroligt underbar överaskning som jag kan leva på länge. Han säger ofta att han tycker att jag är söt och han säger det ofta för då kanske jag tar åt mig någon gång. Ja, han har rätt när han säger att jag inte tar åt mig för jag har lite svårt att förstå hur någon kan tycka att jag är så söt eftersom att jag inte ser mig själv så. Kanske lyckas han att omvända mig i den frågan men än så länge känner jag mig som en ganska tjock tjej som ser alldaglig ut....

Kollade nyss på Gray´s Anatomy.... fan vilken tur att jag var själv för det var ett otroligt sorligt avsnitt så dom stora tårarna åkte ganska fort nerför mina kinder...  Izzie kan ju inte dö!!!!! fan! Och inte Goeorge heller.... fan fan fan det får bara inte hända.



Mina vackra blommor som jag fick ifrån den mysiga mannen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0