Härlig dag med spa

Efter att ha varit hos optikern för att få ett konstaterade att mina linser inte passade, att vänsterlinsen gjorde att jag fick 70% sämre syn på det ögat, kändes det lite skönt för då vet jag vad som är felet. Efter besöket så var det dags att åka hem för att gå en snabbis med Hobbe och packa. Iväg det bar upp till södra berget för några timmars spa. Första tanken var ' hur ska jag kunna hålla alla kroppsdelar på plats?' Att hålla in det som jag inte gillar... Med tanke på att jag hade tänkt att badsäsongen skulle börja lite senare så har jag inte hunnit att försöka gå ner de kilon jag vill. Mitt närmsta mål är 7kilo, men när jag har nått de så sätter jag nya. Men what a fuck tänkte jag sedan... jag är som jag är... det får duga så länge.
Men det var otroligt skönt att bara slappna av och må gott, inte tänka på klockan, sitta i en varm pool, äta melon och surra. Men hallå!! vita badrockar till en liten gris!
Sedan åkte vi till resturang Viktoria och åt god mat. Så, ja det har varit en riktigt avkopplande dag med trevligt sällskap.

Idag kom Göran hem för en semester på 7veckor hemma i Sverige. Jag är lite avis på honom men det ska bli skoj att ses någon dag framöver. Även fast det är slut mellan oss så håller vi kontakten för vi är goda vänner, och jag gillar det för han är en härlig människa som jag inte vill förlora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0