Känner ett behov av....

.... hm..... mycket. Men vart tog min ork vägen? Jag har känt mig ganska trött nu på slutet och det ska bli otroligt skönt att komma iväg till Tallin ihelgen med mina härliga vänner. När min äldsta vän i ligan ropar 'Paaarrrttyyyy' då vet man att han är på gång och då blir det inte tråkigt. Det som är synd är att min bästa vän inte kan följa med. Hon var i Spanien förra veckan det lilla äcklet....
I dag träffade jag min mamma, morbror och moster... min ork kom tillbaka och dom måste ha trott att jag hade damp. Ja, det kanske var så.... Men efter att ha varit en ordentlig tjej i en dag så var jag tvungen att ta fram min sida som finns där inne, som är lite gömd innan jag känner personer väl..... väldigt väl. Min familj och mina närmsta vänner är ganska van att jag skenar iväg lite ibland... men jag bara myser... och har jätte skoj! Min familj betyder oerhört mycket för mig och jag slappnar av när jag är med dom. Fanns det ett världens bästa mammapris så skulle min mamma ha fått det, det lilla livet. Hon är den ordentliga av oss och jag ser att hon suckar åt mig och min moster viss gånger. Men ibland kan även hon få till tokiga saker. En bra replik är 'ja, nu är det blåbär i luften'. Hon är ju så härligt yr ibland!

Igår var jag på bio, det kändes som att det var en evighet sedan sist och det var riktigt trevligt. Filmen var lite skum men bra iallafall. Mitt sällskap var mysigt och jag var riktigt nöjd över kvällen. Jag måste ta mig i kragen och börja att komma ut och hitta på något annat än krogen.



Jag börjar att bli sugen på en ny tatuering igen...


Abbraccio


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0