Avsked ifrån 17års förhållande

Saknaden är ganska stor, men även lusten att bara umgås, även fast det bara gäller några minuter. De minuter som vi har umgåtts har varit både underbara och skadliga. Men nu är vårat förhållande brutet och även fast det är jobbigt nu så kommer det att bli bättre för både kropp och själ, men också för min omgivning. Jag kanske kommer att vara rastlös ett tag. och drömma mig bort till denna ljuvliga gemenskap, men det blir bättre med tiden.
Tankarna är tu delad, ibland skriker kroppen efter längtan och andra stunder så är känslan en stor frihet.
Jag ska kämpa för att lyckas och jag vet att jag kommer att klara det!

Idag är det min andra rökfria dag och jag saknar röda corner....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0