Den lilla flickan och lyckan

Varför försvinner shoppinglusten ibland? Det som är en av mina favoritsysslor. Kanske för att man inte har mått så bra eller kanske bara för att man har haft det lite stressigt den sista tiden? Eller kanske bara en kombination av allt. Lusten var borta i några veckor, men igår kom den tillbaka och jag blev överlycklig! Kanske börjar jag att komma tillbaka som den glada tjej jag brukar vara? Jag hoppas det .
I dag är det min födelsedag och dom flesta av mina nära och kära har varit här. Det har varit en härlig dag med mycket skratt. Jag kan skatta mig lycklig som har dessa människor i mitt liv. Utan dom skulle jag inte vara den jag är i dag. Dom har stöttat mig igenom mina otroligt jobbiga stunder som jag har haft i mitt liv, och jag hoppas att varken dom, jag eller Hobbe ska behöva genomlida sådana igen. Jag har inte skrivit om dom här, och jag vet inte om jag kommer att göra det, kanske något om något, men inte om mina jobbigaste perioder, inte som det känns nu. Vissa saker som är ett svart hål i hjärtat vill man inte vädra öppet. Man vill bara försöka att glömma...
Jag känner mig lättnad på något sätt, och glad för det som jag har idag, man ska inte blicka bakåt och älta. Jag ska leva i nuet och njuta för det jag har och det som jag kommer att få.
Idag lade jag mitt första bud på tradera, och jag fick det! Jag som brukar ha otur med sånt... oxå. Nu kanske han däruppe tycker att det är min tur att lyckas lite, och jag lovar att jag tackar och tar emot! Det känns som att turen är med mej och det är en härlig känsla!
I morgon skall jag ha fest och jag tror att det kommer att bli en kanonkväll. Jag laddar för att vara den partypinga som jag brukar!


Den lilla flickan och lyckan är vänner


Kommentarer
Postat av: malin

grattis i efterskott!!! jag förväntar mig att vi syns på aveny ikväll :p ha en bra kväll!

2009-03-28 @ 16:42:11
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0