En underbar vårdag!

Men vilket härligt väder! Det är underbart att höra fåglarna igen efter den långa vintern. Dom låter så förhoppningsfulla inför den kommande sommaren. Det skulle vara ganska skönt att bara behöva flyga omkring och kika ner på alla andra, ta en bit mat ibland för att sedan flyga vidare.
Men tillbaka till verkligheten.. Det är bara att fortsätta att träna, jobba och traska på i vardagen. Förra året missade jag att komma iform till sommaren men det här året kämpar jag med det eftersom att jag tränar varje dag nu för att tänka på annat plus att jag inte har så mycket matlust än. Lite hekton lär man ju tappa.... om man har tur!
Mitt lilla drömhus ska säljas så småningom. Jag har vetat det i någon månad men legat lågt eftersom det har varit som det har varit. Men nu har jag bestämt mej, jag ska kämpa för att få köpa det.
Och som i vanlig ordning så hör man många säga.... nämen du kan ju inte köpa hus själv.... JO det kan jag!! Och jag ska bevisa att man kan vara ensam tjej och få det man vill ha. Plus att klara sig själv! Men det tråkiga är att jag får nog lägga mina planer på att ta mc kort på hyllan ett tag till. Men vad gör det om man får det man vill ha, man måste ju lägga vissa saker på hyllan för att få andra saker, det gäller ju nästan allt i livet så det är inga konstigheter. Jag tror och hoppas att jag klara det!
Det här med kärlek har jag lagt på hyllan och så kommer det nog att vara ett bra tag framöver. Jag tänker fortfarande på han med det underbara leendet och långt därinne så hoppas jag att det blir vi igen samtidigt som att jag vill gå vidare och träffa någon som det inte är så komplicerat med. Jag vill ha ett enkelt och mysigt liv, men det verkar vara för mycket begärt i den här världen. Tänk att bara få älska någon och bygga upp ett liv tillsammans utan en massa strul. Hur lyckas folk med det???

Nä nu är det upp på träningsmaskinen för att trimma lillkroppen så att jag blir en snygging till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0