En vacker begravning

Din sista tid med vänner och familj var otroligt vacker. Du kommer att vara saknad av många och du finns med oss i våra hjärtan. Du var som en ängel när du var till liv med ditt underbara leende, och jag vet att du går och tussar omkring som en ängel nu när du har lämnat oss. Det är en jobbig tid för dina nära och kära och jag vet att du sörjer för deras skull, men också att du vakar över din familj, och vill att dom ska gå vidare i denna jobbiga stund. Jag tror att man aldrig kan släppa sin sorg när man har mist en anhörig, men att man kanske kan försöka att leva med den. I hjärtat så finns det ju trots allt mycket plats. I mitt hjärta har du fått en plats.
Det är tragiskt att du ryktes bort så tidigt ifrån jorden, men jag hoppas att du har det bra där du nu är.

Må du vila i frid Eva.... Vi saknar dig

Med tanke på vilken vacker begravning det var, och att hennes tre döttrar pysslat med allt, så tror jag att hon är en otroligt stolt mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0