Lite om mycket

Härliga vårdag kom äntligen lufsande! Jag hoppas bara att det håller i sig bättre den här gången, men det har ju en förmåga att bli kallt när jag har skrivit om den underbara våren. Våren är en underbar årstid med mycket vårkänslor och glädje i luften! Det kan bara bli bättre nu.
Min tredje rökfria dag och det går bra! Jag är stolt över mig själv. Tack alla som stöttar mig, det hjälper mycket. Jag är fortfarande röksugen och det känns hela tiden som att jag saknar något, men det blir bättre med tiden.
Jag har helt glömt bort att berätta om min födelsedags fest. Det var riktigt trevligt tycker jag, det som var synd är att några inte kunde komma, men till sommaren så blir det väll några grillfester. Innan festen så fick jag besök av en väldigt trevlig människa, som kom med en mini Hulda, fast egentligen så var det ingen fjällko men det är ju tanken som räknas och jag blev glad. Jag är glad att jag har fått träffa denna människa som verkar vara en väldigt trevlig och omtänksam person.
På kvällen kom det några kära vänner och jag tycker att det blev en lyckad fest även fast det inte blev så mycket folk. Men det är ju inte antalet som räknas, det är sällskapet. Vi åkte vidare på Aveny där det var lång kö för att komma in och sedan var det mycket folk, hade jag fått välja så hade vi nog stannat hemma och fortsatt med partyt. Jag var ganska lugn hela kvällen, inga snedsteg här!! Så det blev inte så mycket att gotta sig i för dom som trodde det!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0