Manligt?

Och vad är det egentligen vi tjejer tänder på? Jag tror att vi blir lite extra nyfiken på någon som visar sin manliga sida, det behöver inte vara mycket, en liten detalj kan räcka. Inte nått som är så överdrivet som att dra ut stolen till någon hela tiden, det tycker jag kan vara lite nörd varning...
Men vad är egentligen manlighet? Det kan vara en hårfin skillnad på manlighet och väluppfostran....
En sak som jag funderar på är att om man pratar i telefonen eller smsar och frågar hur någon mår, så svarar personen och sedan frågar hur man själv mår. Vissa frågar inte, utan berättar bara hur man själv mår och struntar i den andre... är man då ouppfostrad eller bara egotrippad??? Jag tror mer på egotrippad, eller att man inte bryr sig om andra lika mycket som sig själv....
Tillbaka till manlighet, jag tycker att det är manligt med en självsäker kille som har båda fötterna på jorden. En händig kille som inte är rädd för att ta i är också manlig. En kille som man känner sig trygg med

Har vi tjejer för höga krav på kille? Kanske håller dom manliga killarna på att utplånas av dom osäkra, taniga datanördarna??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0