Mina nya deppskor

Mår man bättre av att shoppa när man är lite nere?? Ja, helt klart. Iallafall för stunden. Jag har en förmåga att alltid shoppa när jag mår mindre bra. Den här gången blev det ett par skor. Jag kom billigt undan eftersom att dom var på rea.
Jag tänker fortfarande mycket på han med det underbara leendet men livet måste gå vidare även fast det är jobbigt, även fast jag trodde att jag träffade rätt kille den här gången så är det bara att hoppas på att ödet inte spelade mig ett spratt. Är det menat att det skall vara vi så blir det kanske så någongång i framtiden men annars så kommer jag kanske att stöta på mr Right när jag minst anar det. Han där uppe kan ju inte driva med mig hur länge som helst. Annars så kanske han tycker att jag inte är redo riktigt än att binda mig och få mitt drömliv, kanske tycker han att jag ska vara den partypingla som gör tokiga saker ett tag till.
Med tanke på vädret i dag så kommer mina deppskor väl till lags, dom är ju ganska vintrig av sig, men helt underbara!! Jag måste tacka han med det underbara leendet för att han fick mig att köpa dom!



Mitt liv kommer att gå vidare i dessa ett tag framöver!

Jessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0