Mysdag

Efter en lång arbetshelg så måste man ha en riktig slappar dag, med tanke på att jag fick jobba 13 timmar igår så gick jag mest omkring hemma som en zombi. Men vad kan vara härligare än att pyssla, gå långpromenad med Hobbe och sedan göra en riktig mysmiddag? Nä, inte mycket. Ett störningsmoment var den lilla varelsen som satt och dregglade bredvid mig när jag åt mina grymt goda enchiladas. Fast han är trött idag eftersom att han också har jobbat i helgen, så är han aldrig för trött för att försöka att vara så söt som möjligt så att han kanske får en bit av min mat.
Det märks att det är vår i luften, många njuter av det underbara vädret och alla verkar bubbla av vårkänslor. Till och med Hobbe har fått fart på lillkroppen...... mmm det är sant!!
Idag tänkte jag inte vara sentimental även fast det kliar i mina fingrar som bara är laddad att få skriva av sig alla tankar som bubblar inombords....

Nu ska jag och Hobbe fortsätta att mysa med tända ljus och bara må gott.

som det syns på bilden så är hunden trött efter en arbetshelg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0