Äntligen lördag....

Igår var det en trevlig dag och kväll med några glada kollegor ifrån mitt ena jobb. Efter en förfest på kontoret så bar det av till olearys. Lite folk men det var ganska trevligt iallafall.
Min vän ifrån Stockholm blev lite försenad hit, så när hon kom plockade hon upp mig i stan för att sedan köpa med oss mat och åka hem. Hon är en väldigt pratglad tjej, så när det började att ljusna ute så gav jag henne en liten pik att det kanske var läge att sova.När vi lade oss i hopp om att sova så surrade hon på in och utandning och jag råkade somna men vaknade av 'Jessica... håller du på att somna?' Hon är en härlig människa!
I morse var det trevligt att ha lite frukost sällskap, och vi han med lite mer prat innan hon begav sig till Umeå.

Ikväll blir det party igen, med mitt andra jobb. Ska bli trevligt.

Jag tror att den här kvällen blir trevligare än gårdagen och jag hoppas att den får ett bra slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0