En mysig helg går mot sitt slut

Gårdagen blev en lyckad dag. Efter jobbet så åkte jag hem för att göra mig klar och åka till min vän och grilla. Det blev en trevlig kväll med god mat, gott vin och trevligt sällskap. Hobbe fick träffa sin syrra, men dom har inte träffats på något år så det var lite osäkert mellan dom och det slutade med att dom slogs. Men det gick bra.
Jag sov kvar hos den lilla familjen, och hur härligt var det inte när Amanda kom smygande på morgonen! Vilken underbar start på dagen. Jag, Amanda och Hobbe låg i sängen och bara mådde gott innan vi steg upp för att väcka resten av familjen. Efter lite stök och bök så bar det av till badhuset där vi mötte upp syrran och Signe. Vilken härlig förmiddag, det är inte så ofta som jag får träffa alla mina tre gudbarn samtidigt! Alla tre har härliga personligheter och jag skulle inte kunna ha ett liv utan dom. Det får mig att börja fundera över min längtan till ett barn. Den längtan blir bara större och större. Hoppet finns fortfarande kvar på att jag ska få uppleva den lyckan en dag..
När vi kom hem till lilla familjen så fick Hobbe träffa sin syrra en sista gång innan vi åkte hem, det gick bättre för dom slappnade av med bus. Skönt!
Så nu sitter jag och känner mig helt nöjd över helgen....



Jag och Ebba



Amanda och Signe på badhuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0