Jobbarhelgen går mot sitt slut

Att vakna av en trevlig överaskning är riktigt skönt, det förgyller dagen på något sett. Allt går lättare och helt plötsligt så har man gått på promenaden med Hobbe utan att egentligen inte har tänkt på det... Men förutom dom gråa molnen på himlen så finns det ett till grått moln, jobbet.. Varför skall man jobba på helger när man kan ha så mycket annat för sig som är mycket trevligare. Men nu är det bara att ladda för en trevlig lördag på arbetet och jag får tänka på alla pengar jag sparar.
Igår kom en vän på middag, jätte trevligt och det är tur att vi är lika till sättet. Först gjorde vi (jag) en god middag och när det var färdig avdukat så lade vi oss i ett varsit soffhörn och sov i några timmar för att sedan åka och jobba. Jätte skönt.

Imorgon hoppas jag på en härlig dag med fint väder, kanske så får jag vakna av en trevlig överaskning igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0