Sugen...

Nu när det är bar backe och ganska skapligt väder så ser man alla motorcycklar. Hur härligt ser det inte ut att glida omkring. Jag blir mer och mer sugen på att ta mc kort och innan sommaren är över så har jag nog köpt en motorcyckel. Nackdelen är att min lilla vän som jag vill övningsköra med, får jag inte övningsköra med förrän i september. Trist....
Men i värsta fall får jag tvinga ut mammas man på några svängar, fast han säger nog inte nej med tanke på att han gillar sin hoj ganska mycket :-)  Annars så kan jag kanske fråga min vän som jag jobbar med, han har haft sitt kort länge.
Mmm det skulle vara härligt.



Här är min lilla vän på sin lilla hoj. Tvåbarnsmorsan ser ju bra söt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0