Lite funderingar och lite irretation

Att vara på konferens och sitta still hela dagarna är ganska segt. Men här på Bommersvik är det en så härlig natur så att man kan inte låta bli att promenera omkring. Synd bara att vädret inte har varit det bästa men det har varit härliga dagar iallafall. Jag har träffat härligt folk, både såna som jag känner och nya.
Imorgon blir det hemfärd men hinner med en liten shoppingrunda innan tåget går. Så med blandade känslor kommer jag hem med tåget 19.50.

Jag har jobbat väldigt mycket nu dom sista veckorna plus att det har varit en hel del verksamhet i min hjärna. Det har blivit mycket och jag har kännt mig trött och otillräcklig. Mycket för att jag inte har hunnit med mina nära och kära. Hobbe har fått åkt mellan sina hundvakter och ibland har jag kännt mig tvingad att ha tid till vissa saker så att jag har fått struntat i andra. Tyvärr så har inte jag längre dygn än andra och vissa verkar bli sura på mig. Det tar på krafterna så då blir det automatiskt att jag ignorerar. Varför kan vissa saker inte bara få vara som dom är? Eller kan inte saker vara lättsamma??
Dom här dagarn har jag bara brytt mig om mig själv och försökt att njuta av trevligt sällskap och en fantastisk natur.



Härliga natur



Nu är det dags för ett nytt avsnitt av brothers & sisters


Sanna vänner är dom som låter mig vara som jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0