En stressig dag

Gårdagen gick av sig själv, jag var på bra humör och tiden på jobbet gick fort. Jag sov hos en vän i stan eftersom att mitt skift slutade 22.00 och jag började 5.00 i morse. Ja, jag vet att det blev lite tid att sova men det gick bra iallafall. Nackdelen med att sova hos en manlig vän och glömma hårfönen hemma är att man får åka på jobbet med blött hår. Som tur är så är det inte många som ser mig den tiden på morgonen. Men att få sova den där halvtimmen extra är värt mycket.
Idag vet jag inte riktigt hur jag ska hinna med mig. Jobbar 5-13, shoppa med det lilla äcklet, hämta Hobbe, åka till mamma, gratta pappa, sola, städa, tvätta och till sist försöka att hinna umgås. hur skall jag lyckas?? Egentligen var det igår som min pappa, min moster och min plastbrorsa fyllde år men jag hann inte att uppvakta någon, jag har lite dåligt samvete för det. Så idag blir det pappa och på lördag blir det moster. Min plastbror bor i Karlshamn så han får vänta..

Snart är det helg och jag längtar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0