En härlig kväll med mycket dans

Jo det är sant, jag vann i yatzy! Och det fick mitt besök höra hela kvällen, hela morgondagen och säkert fler gånger. Jag känner mig nöjd. Men jag tänker inte dricka rött vin och äta jordgubbar, det var inte någon bra komination.

Gårdagen började väldigt härligt med att äta frukost ute i den härliga sommardagen. Vi satt ute nästan hela dagen och vi gick ner till vattnet så att Hobbe fick bada. Sedan var det mest en slapp dag i solen innan det var dags att göra sig redo för kvällens party.
Att träffas på en uteservering visar ett tecken på att det är sommar, så härligt. Efter att kvällens partygäng samlats så gick vi till stadshuset för en middag. Vi var sju stycken partyglada och förväntansfulla som satt laddad. Verkligen ett trevligt gäng men som vanligt så var det jag och grabbarna. Jag är inte ledsen för det eftersom att det är enklare och avslappnande med killar.
När kvällens höjdpunkt började, Hedkandi, så blev jag otroligt laddad! Fy fasen vad bra det var. Kanon dj:s som verkligen kan det här med musik! I början kändes det lite som dostalgi. När jag ofta var på ravepartyn. Jag kan dansa många timmar till denna härliga musik. Känslan som man får i kroppen är helt ljuvlig och man vill inte att kvällen skall ta slut.
Det dunkar i bröstkorgen av basen, man hör inte sina tankar för musiken, står på dansgolvet men man glömmer nästan bort sin kompis för man blir inne i musiken och sig själv, en skön känsla kommer igenom kroppen och man står och njuter.
Men när jag kom hem kändes det tomt....

Gårdagens party var det hittils bästa i år och det är nog inte mycket som slår det. Dagens värk i fötterna och baksmällan som smyger sig på gör faktiskt inte så mycket för det var värt lite smärta i dag.







Nu är det bara att ligga på gräsmattan och njuta av det härliga vädret.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0