En lördagskväll

Som jag skrev i går så blev det ingen tjejkväll, men det blev party iallafall. Men måste man hålla samma tempo som grabbar? Bra dumt. Kvällen blev lyckad med god mat, sommardrinkar och spel. Sequens är det spel som jag gillar mest. Efter en trevlig förkväll så åkte vi in på aveny. Varför???? ja, det undrar jag oxå. När vi kom in så tyckte jag att det var konstigt folk, inte den typ som brukar vara där, och ung var dom också. När vi gick upp så förstog jag varför, Melody club spelade, ja, dom var jätte bra live, synd bara att jag inte tog med mig kameran. Men när det är uppkäftiga, snorfulla unga människor så bli det inte kul... när DJ:n började spela så var det riktiga nostalgi låtar som gjorde så att man minns hur det var när man satt i den där grafittigråa epatraktorn och skumpade omkring. När man fick en spya i knäet av pojkvännen för att han var för vek för virvelvinden! Med minnerna med mig så gick jag till baren igen, stog och studerade lite folk och insåg att det var dags att åka hem. Som tur var så tyckte min vän likadant. Det känns som att krogen har gjort sitt ett tag och jag uppskattar mer en trevlig kväll utan stadslivet. Börjar jag att bli gammal?
Imorgon får jag ta mig i kragen igen, jag har fuskat mycket med maten i helgen känner jag. I natt blev det en helt onödig promenad till max också.. suck... nu är det bara att stå som en dåre på steppmaskinen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0